602 510 015

+48 (32) 494 76 66

biuro@inter-turbo.pl

godziny otwarcia: Pn-Pt 8:00-17:00

Pliki do pobrania

Profesjonalnie i tylko tak ......

Profesjonalnie i tylko tak ......

Wtryskiwacze common rail


Oferujemy testowanie jak i kompleksową naprawę wtryskiwaczy pracujących w układach Common Rail firm Bosch, Delphi, Denso, Siemens VDO. Mamy kompleksowy park maszynowy pozwalający nam wykonać naprawę zgodnie z surowymi wymogami producentów. Jakość naprawy jest potwierdzona wygenerowaniem kodu korekcyjnego do naprawianego wtryskiwacza niezależnie od producenta. Podążając wciąż za nowymi technologiami zakupiliśmy innowacyjny sprzęt pozwalający na regenerację stosu piezo występującego we wszystkich
rodzajach wtryskiwaczy piezoelektrycznych w połączeniu z wieloletnimi doświadczeniami w naprawie tego typu wtryskiwaczy możemy dziś śmiało stwierdzić że jesteśmy firmą która regeneruje na dużą skalę wszystkie typy wtryskiwaczy piezoelektrycznych dając pełną gwarancję wyznaczając przy tym nowe IMA kody potwierdzające poprawne działanie tych precyzyjnych wtryskiwaczy. Podobnie jak z turbosprężarkami do najbardziej popularnych samochodów osobowych i dostawczych posiadamy wcześniej już zregenerowane wtryskiwacze elektromagnetyczne jak i piezoelektryczne dostępne „od ręki”.

STOŁY PRÓBIERCZE NA KTÓRYCH TESTUJEMY WTRYSKIWACZE COMMON RAIL:

WTRYSKIWACZE BOSCH COMMON RAIL ELEKTROMAGNETYCZNE I PIEZOELEKTRYCZNE

Wtryskiwacze DELPHI Common Rail

Wtryskiwacze DENSO Common Rail

Wtryskiwacze Siemens / VDO / Continental

Nasza oferta obejmuje również:

Czyszczenie i test wtryskiwaczy 4 pinowych Common Rail Bosch CRIN 4.2 z Mercedes Actros

W układzie tym zastosowano wtryskiwacze 4 pinowe z wzmacniaczem hydraulicznym tzw. HADI. Pompa wysokiego ciśnienia CPN5 wytwarza ciśnienie maksymalne jedynie do 900 lub 1200 barów w zależności od konstrukcji. Przy niskich obciążeniach wysterowywana jest tylko jedna cewka i wtryskiwacz działa na podobniej zasadzie, co tradycyjny wtryskiwacz Common Rail. Gdy pod obciążeniem wymagane jest wyższe ciśnienie wtrysku, zostaje wysterowana także druga cewka i zwiększenie ciśnienia następuje już w samym wtryskiwaczu za pomocą wzmacniacza hydraulicznego do ciśnienia nawet 2700 barów. Układ ten ma zastosowanie w takich modelach jak np. Actros, Antos, Arocs i był montowany na szeroką skalę od 2013 roku, a pojedyncze modele dwa lata wcześniej. W przypadku tych wtryskiwaczy używamy stołu probierczego Carbon Zapp CRU2r z odpowiednim oprzyrządowaniem na którym z powodzeniem wykonujemy proces czyszczenia i testowania wtryskiwaczy CRIN4.2 Test obejmuje ocenę parametrów elektrycznych obu cewek, test dawek wtryskowych przy różnych obciążeniach, w tym z wytworzeniem wysokiego ciśnienia przez sam wtryskiwacz, a także ciśnienie otwarcia oraz opóźnienie wtrysku względem wysterowania. W ramach usługi wykonujemy także czyszczenie wtryskiwacza detergentem chemicznym pod wysokim ciśnieniem. Z każdego testu dostarczamy szczegółowy raport. www

Gwarancja

Wszystkie produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów lub ilości motogodzin.